Olympus-OM

[offlist] Re: [OM] Zuiko 200/5.0 anyone?

Subject: [offlist] Re: [OM] Zuiko 200/5.0 anyone?
From: Thomas Bryhn <thomas.bryhn@xxxxxxxxxx>
Date: Wed, 09 Oct 2002 14:39:05 +0200
Hei!
Er du interessert i en 200/5 fra Norge? Jeg har en slik til overs, og den er meget pen. Den kommer med Olympus deksler, og ett lite merke i lakken. Ikke en "ding" eller "abration", men den må ha fått en lite slag på et punkt der lakken hadde dårlig feste. Merket er ca. 1mmx2mm, ellers er den "som ny". Hør fra deg dersom dette er noe for deg, så skal jeg finne ut om fraktpriser etc.

Mvh
Thomas Bryhn